ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ BLOG ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΟΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΠΟΣΟΣΦΑΙΡΟΥ

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Σουμ: «Μου είπαν ότι δεν θα κερδίζαμε»



Εντονα παράπονα εξέφρασε ο Ιτζάκ Σουμ μετά τον αγώνα με τον Εθνικό. Ο Ισραηλινός τεχνικός τόνισε μεταξύ άλλων ότι ο διαιτητής δεν αντιμετώπισε την Αλκή στα ίσα, ενώ τόνισε ότι του είπαν πριν τον αγώνα ότι δεν θα κέρδισε τον αγώνα.

«Διεξήχθη ένα πολύ καλό παιχνίδι από δύο ομάδες που προσπάθησαν να κερδίσουν και να πάρουν τους τρεις βαθμούς. Με όποιο συνομίλησα σήμερα μου είπε ότι δεν θα κερδίζαμε και ότι θα ήμασταν ευχαριστημένοι αν παίρναμε τουλάχιστον την ισοπαλία. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα, αλλά και ένα διαιτητή. Είμαι ευχαριστημένος που πήραμε τον ένα βαθμό, όμως από την άλλη δεν είμαι ευχαριστημένος γιατί φέραμε πολύ καλούς παίκτες για να κερδίζουμε. Όταν δεν είσαι μεγάλη ομάδα ο διαιτητής δεν σε αντιμετωπίζει στα ίσα.

Απολογούμαι για αυτά που λέω, δεν θέλω να μιλώ για τη διαιτησία και θέλω να μιλώ πιο επαγγελματικά σαν προπονητής για την ομάδα μου, αφού η προσπάθεια είναι να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Εθνικό που είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα και όσον αφορά τη δικιά μου ομάδα είναι σημαντικό που άρχισε να παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο, να δείχνει πολύ καλά στοιχεία στον αγωνιστικό χώρο και είμαι αισιόδοξος ότι στην επόμενη αγωνιστική θα κερδίσουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια: